Kitchenbug הישראלית שתעשה לכם סדר במטבח מגייסת 700 אלף דולרים.

פורסם ב - 10.7.2013 , 15:36
ע"י - צוות AppGate







ברור לכולם שבני האדם אוהבים לאכול, בעיקר אם מדובר באוכל טוב ועל אחת כמה וכמה בריא, ניתן להשיג מתכונים שונים במקומות רבים הן ברחבי הרשת והן בספרים או תוכניות טלויזיה. הבעיה באיסוף מתכונים בצורה הזו הוא שבסוף נשאר בלאגן רב עם עשרות דפים של מתכונים ואין דרך לחפש את המתכון הרצוי בעת הצורך, בעיה נוספת בתחום הזה היא שהמתכונים אותם אנו מקבלים מאתרים או תוכניות טלויזיה הם לרוב תלוי אינטרסים של מפרסמים שונים ולכן לרוב לא יספרו לכם שהמתכון מכיל כמות גבוהה של שומן או כולסטרול.

פישוט של הנתונים התזונתיים

באתרי אינטרנט רבים כן מספקים לגולש את הערכים התזונתיים של המתכון אך לרוב הגולש הפשוט לא ידע מה לעשות עם נתונים אילו ומהי השפעתם על הגוף, האם כדאי לאכול את המנה הזו אם אני סובל מכולסטרול או מלחץ דם?






חברת KitchenBug נוסדה בשנת 2012 על ידי השף אופיר שחר, דרור דליות וטל רוזנברג, כיום החברה פיתחה רק מערכת WEB אשר מאפשרת חיפוש מתכונים וניהול רשימת מתכונים אישית במקום אחד מרוכז. משתמשי KitchenBug יוכלו לגלוש ברחבי הרשת באתרי מתכונים וכאשר נתקלים במתכון רצוי פשוט מוסיפים אותו בלחיצת כפתור לחשבון הKitchenBug שלהם והמערכת תחשב עבורם את הערך התזונתי ותנתח את המתכון.

דרור וטל ממייסדי החברה החליטו להקים סוג כזה של מערך כאשר הבינו ש'מתכונים' היא הקטגוריה השנייה בגודלה בכמות החיפושים ברשת האינטרנט, ובנוסף משתמש אשר מוצא מתכון שאהב פשוט מוסיף אותו לתקייה במועדפים הפרטיים שלו, בסמארטפון או על גבי פיסת נייר ולכן לאחר כמות מתכונים קשה ביותר לחפש ולהתמצא בכל המקומות, המערכת יודעת לרכז את כל המתכונים במקום אחד ובנוסף מנתחת את המתכונים עצמם.






כיום המערכת פועלת רק בשפה האנגלית בעיקר עקב כמות הפוטנציאל והמידע הקיימים בשפה זו, בנוסף KitchenBug לא מתכוונת כרגע להוציא גרסה עברית בעקבות שפות אחרות שנמצאות בעדיפות כמו ספרדית או איטלקית.
בנוסף כרגע האפליקציה זמינה רק ב WEB כאשר כרגע בחברה עובדים על פיתוח גירסאות וממשקים לסמארטפון ולטאבלט וכן בעתיד המשתמש יוכל לצלם את המתכונים דרך הסמארטפון ומנוע מיוחד לעיבוד תמונה ימיר אותו לבד למתכון מנותח אשר יכנס ישירות לחשבון של המשתמש.



המודל העיסקי העיקרי של החברה הוא בעיקר קידום מוצרים, חברה המעוניינת לשווק מוצרים שלה יכולה לפתוח ערוץ ולפרסם מתכונים וכך לאגור עוקבים. מודל נוסף שבחברה עובדים עליו הוא קידום מוצרים מתוך המתכונים, לדוגמא מתכון מסויים בנוי על בסיס אבקת אפייה מסויימת, לחיצה על אבקת אפייה יפתח חברה המשווקת את אבקת האפייה וכן מי יודע אולי בעתיד יצרפו לכך גם אפשרות לרכוש ולהזמין כך מרכיבים למתכונים שלמים ישירות הביתה.














AppGate Blog - פיתוח אפליקציות

איך לבחור בתבונה חברות לפיתוח אפליקציות?
איך לבחור בתבונה חברות לפיתוח אפליקציות?
רוצים למנף את ההצלחה העסקית על ידי פיתוח אפליקציה? בכדי שתוכלו לקחת את הנושא הזה צעד אחד קדימה, יהיה עליכם לחפש חברה המתמחה בפיתוח אפליקציות.
היתרונות בעבודה עם בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
היתרונות בעבודה עם בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
אפליקציות הפכו להיות לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכיום אפשר להגיד בפה מלא כי חיינו לא היו נראים אותו הדבר בלעדיהם. באמר הבא נסקור איך עושים את זה
מה חשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
מה חשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
כל מה שחשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות שיקפיץ לך את המיזם >>
מסמך איפיון לאפליקציה שיעשה לכם חיים קלים
מסמך איפיון לאפליקציה שיעשה לכם חיים קלים
בפוסט הזה תגלו כל מה שרציתם לדעת על מסמך איפיון לאפלקיציה שיעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים >>
איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות
איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות
עונים אחת ולתמיד על השאלה איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות בדרך הנכונה והמתאימה ביותר >>
חולמים לפתח אפליקציית מובייל? הדברים שאתם חייבים לדעת
חולמים לפתח אפליקציית מובייל? הדברים שאתם חייבים לדעת
פיתוח אפליקציות מובייל יכול להיות פתרון מעולה עבור יזמים ועסקים בכל הגדלים,זה הסוד לאפליקציות שנמכרו במיליוני ואפילו במילארדי דולרים >>
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.
Hello@appgate.co.il
תוצרת הארץ 3, פתח תקווה
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.