קצת מספרים, כמה מרוויחות באמת אפליקציות באפסטור ?

פורסם ב - 9.7.2013 , 17:36
ע"י - צוות AppGate


רבים מאיתנו רוצים לפתח את הדבר הבא לסלולר ולהיות כמו Angry Birds, אך כמה מאיתנו יודעים באמת כמה מרוויחה אפליקצייה באפסטור?
מי לא שאל את עצמו פעם: אבל המשחק הזה חינמי, איך הם עושים כסף ? חברת Think Gaming מפרסמת את רשימת האפליקציות הריווחיות ביותר באפסטור.






מה שבטוח הוא שהמפתחים של המשחק הממכר ביותר יכולים להישען אחורה ולהביט במיליוני המשתמשים שגורמים לכסף לזרום ולזרום ולזרום...

האפליקציה הריווחית ביותר באפסטור נכון להיות היא אפליקציית Candy Crush אשר נהנת מכמות של 187,500 הורדות ביום, וכן מספר המשתמשים הפעילים בה הוא מהגבוהים שנראו - 6,772,996 משתמשים אשר מייצרים 633 אלף דולרים מידי יום!! כן קראתם נכון.. מידי יום!

Candy Crush נמצאת במקום הראשון של האפליקציות המכניסות בiOS כאשר לא רחוק אחריה נמצאת אפליקציית Clsh Of Clans שעל פי חברת המחקר Think Gaming מכניס 527,389 דולרים ביום, מותקן כ 34,500 פעמים ביום וכמות המשתמשים היומיים הפעילים עומד על 4,077,354. מיד אחריה הגיע אפליקציית Hay Day שמכניסה 474,650 אלף דולרים נמצאת בשימוש יומי על ידי 2,834,477 משתמשים ומותקן כמעט 30 אלף פעמים ביום.

ישנם מודלים רבים ליצירת הכנסה מהאפליקציה שלכם, בתחילה כאשר Angry Birds פרצו המודל הפופולארי היה קניית האפליקציה ב99 סנט, לאחר מכן התווספו גם אלמנטים שונים לרכישה בתוך האפליקציה אך כיום אין ספק כי המודל השולט ביותר הוא ה - FreeMium, אפליקציה חינמית אך עם אלמנטים שונים כמו עזרה או גלגלי הצלה לקניה בתוך האפליקציה.

לאחר חישוב מהיר מפתחי Candy Crush מכניסים מהאפליקציה [החינמית שיהיה ברור] כ 19 מיליון דולר בחודש מה שאומר 230 מיליון דולר בשנה כל זאת בהנחה והאפליקציה ממשיכה להיות פופולארית לאורך זמן, מודל זה של Freemium הוא ללא ספק מנצח בכל הקשור להכנסות כאשר 45 מבין 50 האפליקציות הריווחיות ביותר פועלות לפי מודל זה.

את הרשימה של 50 האפליקציות הריווחיות ביותר סוגרות האפליקציות Real Racing 3, משחק המרוץ מכוניות הפופולארי נמצא במקום ה 44 כאשר כמעט 840 אלף משתמשים משחקים בו מידי יום ומכניסים כ 58 אלף דולרים! אחריו המשחק Heads Up שהוא משחק בתשלום ולא Freemium, למען הסר ספק משחק זה נמצא במקום השני במשחקים המכניסים בתשלום אך רק נושק לחמישים באפליקציות המכניסות בכלל והוא מכניס מידי יום סכום צנוע של 56,621 אלף דולרים, במקום ה 50 והאחרון נועל את הרשימה המשחק Blingo Blitz המסתפק בכמות משתמשים צנועה של כ 15 אלף הורדות ביום ומכניס 56,003 דולרים ביום!

רוצים להרוויח באפסטור? משחקים! זה שם המשחק...

יש לכם רעיון למשחק ממכר במיוחד? צרו איתנו קשר ואנו נדריך ונלווה אתכם לאורך כל הדרך!














AppGate Blog - פיתוח אפליקציות

איך לבחור בתבונה חברות לפיתוח אפליקציות?
איך לבחור בתבונה חברות לפיתוח אפליקציות?
רוצים למנף את ההצלחה העסקית על ידי פיתוח אפליקציה? בכדי שתוכלו לקחת את הנושא הזה צעד אחד קדימה, יהיה עליכם לחפש חברה המתמחה בפיתוח אפליקציות.
היתרונות בעבודה עם בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
היתרונות בעבודה עם בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
אפליקציות הפכו להיות לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכיום אפשר להגיד בפה מלא כי חיינו לא היו נראים אותו הדבר בלעדיהם. באמר הבא נסקור איך עושים את זה
מה חשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
מה חשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
כל מה שחשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות שיקפיץ לך את המיזם >>
מסמך איפיון לאפליקציה שיעשה לכם חיים קלים
מסמך איפיון לאפליקציה שיעשה לכם חיים קלים
בפוסט הזה תגלו כל מה שרציתם לדעת על מסמך איפיון לאפלקיציה שיעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים >>
איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות
איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות
עונים אחת ולתמיד על השאלה איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות בדרך הנכונה והמתאימה ביותר >>
חולמים לפתח אפליקציית מובייל? הדברים שאתם חייבים לדעת
חולמים לפתח אפליקציית מובייל? הדברים שאתם חייבים לדעת
פיתוח אפליקציות מובייל יכול להיות פתרון מעולה עבור יזמים ועסקים בכל הגדלים,זה הסוד לאפליקציות שנמכרו במיליוני ואפילו במילארדי דולרים >>
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.
Hello@appgate.co.il
תוצרת הארץ 3, פתח תקווה
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.