מועדון מיליארד הדולר

פורסם ב - 27.6.2013 , 12:54
ע"י - צוות AppGate


לפי מגזין 'פורבס' רק כחמישה אחוזים מכלל המיזמים בעולם המובייל מגיעים להצלחה המיוחלת. מידי חודש מועלות לחנויות האפליקציות בין 60 ל 100 אלף אפליקציות חדשות, האם יש דרך לחזות מה באמת יצליח?






השלב הכי מלהיב בפיתוח הסטארט אפ שלכם הוא הרעיון, בשלב זה ההתלהבות בה אנו מצויים היא הכרחית לתחילת העבודה על המוצר ובעצם ההתלהבות שלכם תניע אחרים להתלהב גם מהרעיון. אך המוצר שלכם יוצא לשוק של מיליוני אפליקציות מידי שנה, שוק מוצף ורווי.

המוצר שלכם יכול להיות פיתרון מושלם לבעיה של אנשים מסויימים, לענות על צורך וגם להיות חדשני בתחומו, אך עם זאת לאחר ההתלהבות ההתחלתית הוא עשוי לטבוע בשיטפון המידע הזורם בחנויות האפליקציות.
מתי המוצר שלכם יהפוך מהתלהבות התחלתית לפריצת דרך וחדירה לתודעת הקהל? האם יש דרך לוודא זאת מראש?

כיבוש תודעת המשתמש:

ישנם שלושה דפוסי התנהגות קבועים אשר חברות גדולות פועלות על מנת להגיע לתודעה רחבה אצל המשתמשים ובעצם לבצע את אותה פריצת דרך עליה אנו מדברים, כיבוש תודעה של המשתמש, חיבור המשתמש למוצר שלך כך לגרום לו בעצם לחזור ולהשתמש שוב ושוב במוצר שלך, יצירת מערכת יחסים עם המשתמש משתמש אשר אוהב את האפליקציה שלך ומשתמש בה שוב ושוב יפיץ אותה לפחות לעוד 10 אנשים וכן הלאה, לכן חשוב לשמור על מערכת יחסים טוב עם המשתמשים שלכם, זה הנכס היקר ביותר שלכם!

אין לחשוב כי אם החברה שלנו מתנהגת לפי שלושה דפוסים אילו אנו יכולים לנוח על זרי הדפנה ולחכות למשתמשים שיגיעו ויעשה את העבודה שהם צריכים לעשות, גם לאחר עבודה מדוייקת ככל שניתן עדיין נותר לכם עבודה רבה החל מבניית תוכנית עיסקית דרך גיוס משקיעים אסטרטגיים - לעיתים גיוס משקיעים אסטרטגיים חשוב יותר ממשקיעים שיספקו לחברה שלכם כסף ועד להשקת המוצר בצורה הנכונה ביותר בכדי שלאחר ההשקה התקשורת תרדוף אחריכם ולא להיפך.






איך נדע מה המשתמש יאהב?

לא ניתן לדעת! תודעת המשתמש מתרחבת ככל שאנו מחדשים לו, אם בעבר משתמשי טלפונים סלולאריים ידעו לשחק סנייק, לאחר מכן הגיעו גם טלפונים עם מצלמות ופתאום אנשים בגילאים מופלגים צריכים להתרגל להשתמש בטלפון שלהם בכלל בלי מקשים?! על ידי מריחת האצבע על המסך? אפל הגיעו עם משהו חדש שלא היה ונכנסו לתודעה העולמית בעקבות כך, לעיתים קרובות הדרך לתודעת המשתמש היא באמצעות הרחבת התודעה, תגרום לו לנסות משהו חדש, שלא קיים והמשתמש כבר יפיץ את השמועה לבד.

לפני כל הכניסה לתודעה יש לגרום למשתמשים להכיר במוצר, קיום המוצר והכרתו על ידי המשתמשים הוא הכרחי לאימוצו על ידי המשתמשים, אם משתמשים לא ידעו על קיום הפיתרון לבעיה מסויימת איך יחפשו אותו? יש לגרות את הבעיה בכדי לפרסם למשתמשים את הפיתרון ולגרום להם להשתמש בו.

צריבת המוצר בתודעה, גירוי משתמשים אשר זקוקים לפיתרון אותו מציעה המוצר שלנו הוא השלב הראשוני לכניסת המוצר לתודעה. כבר מתחילת הדרך בהקמת המוצר יש לתכנן ולהגדיר מה הערך המוסף אותו נותן המוצר שלנו ללקוח ולהדגיש זאת כמה שיותר. ניתן ללמוד מחברת פלאפון כדוגמא, מכשיר סלולאר הוא אינו פלאפון! פלאפון זו חברת סלולאר בישראל, אך השם פלאפון גרם לחברה להיכנס כל כך עמוק לתודעת המשתמש עד כי היום במקום לומר מכשיר סלולארי אומרים פלאפון אף כי יתכן מאוד כי המשתמש הוא לקוח של חברת אורנג' או סלקום. ככל שנידע להעביר את המסר בצורה ברורה ולקהל יעד המדוייק ביותר שלנו כך הכניסה לתודעת המשתמשים תהיה גבוהה יותר.

כיבוש המשתמש ויצירת מערכת יחסים איתו זהו שלב קריטי, יש לדמות זאת לרושם ראשוני בדייט או במפגש בין אישים, ברגע שמשתמש מוריד את האפליקציה שלנו ומפעיל אותה בפעם הראשונה יש למפתחי האפליקציה בין 30-60 שניות להרשים את המשתמש, ברגע שהמשתמש גילה כי זהו הפיתרון לבעיה שלו או משחק שממש אהב הדרך לכיבוש התודעה של המשתמש סלולה.














AppGate Blog - פיתוח אפליקציות

איך לבחור בתבונה חברות לפיתוח אפליקציות?
איך לבחור בתבונה חברות לפיתוח אפליקציות?
רוצים למנף את ההצלחה העסקית על ידי פיתוח אפליקציה? בכדי שתוכלו לקחת את הנושא הזה צעד אחד קדימה, יהיה עליכם לחפש חברה המתמחה בפיתוח אפליקציות.
היתרונות בעבודה עם בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
היתרונות בעבודה עם בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
אפליקציות הפכו להיות לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכיום אפשר להגיד בפה מלא כי חיינו לא היו נראים אותו הדבר בלעדיהם. באמר הבא נסקור איך עושים את זה
מה חשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
מה חשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
כל מה שחשוב לדעת בבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות שיקפיץ לך את המיזם >>
מסמך איפיון לאפליקציה שיעשה לכם חיים קלים
מסמך איפיון לאפליקציה שיעשה לכם חיים קלים
בפוסט הזה תגלו כל מה שרציתם לדעת על מסמך איפיון לאפלקיציה שיעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים >>
איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות
איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות
עונים אחת ולתמיד על השאלה איך לבחור חברת פיתוח אפליקציות בדרך הנכונה והמתאימה ביותר >>
חולמים לפתח אפליקציית מובייל? הדברים שאתם חייבים לדעת
חולמים לפתח אפליקציית מובייל? הדברים שאתם חייבים לדעת
פיתוח אפליקציות מובייל יכול להיות פתרון מעולה עבור יזמים ועסקים בכל הגדלים,זה הסוד לאפליקציות שנמכרו במיליוני ואפילו במילארדי דולרים >>
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.
Hello@appgate.co.il
תוצרת הארץ 3, פתח תקווה
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.