אנו מאמינים כי מצאנו את הפורמולה הנכונה לתהליך פיתוח האפליקציה , כל אחד מהשירותים שלנו הותאם
ותוכנן כדי להגשים את חזונך בצורה מדויקת ומקצועית תוך עמידה בכל סטנדרט מתקדם.
אפיון אפליקציות
אפיון אפליקציות
עיצוב אפליקציות UI/UX
עיצוב אפליקציות UI/UX
פיתוח אפליקציות
פיתוח אפליקציות
שיווק ופרסום
שיווק ופרסום

פיתוח אפליקציות לפייסבוק

למעלה מ 500 מיליון לקוחות ממתינים לך ברשתות החברתיות! בוא לקחת חלק מהרשת החברתית הגדולה בעלם.

פיתוח אפליקציה לרשת החברתית מהווה כח שיווקי עוצמתי!



פייסבוק כבר מספר שנים מחזיק בתואר הרשת החברתית הגדולה בעולם, ולמען האמת, כנראה הוא יחזיק בתואר זה שנים רבות. מידי יום מצטרפים לרשת החברתית הפופולארית עוד ועוד משתמשים, שמכורים לשיתוף הפרטיות שלהם!

בתור בית עסק פייסבוק הוא כלי מצוין לשיווק ולפרסום בית העסק שלך, אם בעזרת פיתוח עמוד מעריצים מעוצב בפייסבוק או בין אם זה פיתוח אפליקציית פייסבוק מתוחכמת. בשני המקרים הרעיון הוא חשיפה גדולה יותר על ידי הכלים שנותן לנו הפייסבוק בעזרתם ניתן ליצור שלל דוגמאות של פרסום ושיווק ויראלי בעזרת פיתוח אפליקציית פייסבוק.

הקמת עמוד מעריצים או אפליקציית פייסבוק יוצר חשיפה רחבה של העסק שלך באינטרנט וכן מקנה יכולת הפצה ויראלית של המשתמשים עצמם. על ידי יצירת עניין באפליקציה של בית העסק שלך אתה גורם למשתמשים עצמם להפיץ את בית העסק שלך לעוד ועוד משתמשים.

אפשר לתת המון דוגמאות לאפליקציות פייסבוק שונות שיצרו באז כמו אפליקציית הפאזל של קוקה קולה זירו, בסיום הפאזל המשתמש משתף את התוצאה שלו וכך כל אחד מנסה לעקוף את חברו כאשר המהיר ביותר זוכה בפרס כלשהו.
וזו רק דוגמא קטנה לאפליקציית פייסבוק אשר יוצרת הפצה ויראלית של הקמפיין כולו ומביאה את המותג לתודעה ארצית או עולמית.

בנוסף פיתוח עמוד מעריצים לבית העסק שלך נותן לך אפשרות לקשר יום יומי עם הלקוחות / המעריצים שלך על ידי פרסומים שונים על הWall של המשתמשים.

AppGate מספקת בניית עמוד פייסבוק מעוצב לעסקים או אפליקציית פייסבוק בעלת תוכן ייחודי. עמוד פייסבוק יכול להיות מורכב ממספר אלמנטים ולענות של דרישות שונות של הלקוח. להלן מספר אלמנטים אותם אנו מטמיעים בתוך עמודי הפייסבוק שלנו:

1. הפצה ויראלית של עמוד פייסבוק:

אחד היתרונות הגדולים של בניית עמוד פייסבוק הוא האפשרות להפיץ אותו למשתמשים רבים ברחבי הרשת החברתית. באמצעות הכלים שנותן לנו הפייסבוק כמו כפתורי ה- like ו share ניתן להגיע לרישום של כמות משתמשים גדולה עבור עמוד הפייסבוק שלך ובכך לקבל חשיפה רבה ויומיומית של העסק שלך.

2. הזנות RSS בעמודי מעריצים בפייסבוק:

RSS זוהי שפה אשר מעדכנת באופן אוטומטי את עמוד הפייסבוק שלך דרך עדכון האתר או הבלוג שלך. כך עדכון של הבלוג שלכם יעדכן באופן אוטומטי את עמוד הפייסבוק שלך וכך גם יפיץ את הכתבות או ההודעות לפרופיל הראשי של המעריצים שלך.

3. מבצעים :

משיכת קהל רחבה יותר, הדבר שמושך בצורה הטובה ביותר קהל ולקוחות פוטנציאלים לעמוד הפייסבוק שלנו הוא מבצעים והצעות אטרקטיביות. אנו בAppGate נשלב עמוד מבצעים וקופונים שיאפשר הדפסת קופונים רק לאוהדי עמוד הפייסבוק שלנו, כך נוכל ליצור באז סביב העסק והשירות שלך.

4. הטמעת אתר / דף נחיתה בעמוד הפייסבוק:

בניית עמוד פייסבוק מאפשרת לך להטמיע עמוד נחיתה או אתר אינטרנט שלם המעוצב בהתאם לאתר ולצבעי החברה וכך למתג את עמוד הפייסבוק שלך.

בנוסף לכלל האפשרויות האלו ניתן להיות יצירתיים ולספק משחקים וירטואלים או תחרויות בתוך עמוד הפייסבוק שלכם ובכך ליצור עניין סביב המותג שלך, צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לבניית עמוד פייסבוק לאתר או לחנות שלך.








שיר מוסקונה – יו'ר דריקטוריון Silverbyte
אנחנו עובדים עם חברת Appgate מזה מספר שנים על מגוון אפליקציות .
אנחנו מרוצים מהיחס האישי , איכות התוצרים והמקצוענות של החברה .
גאים להיות לקוחות מרוצים ונמשיך לעוד שנים רבות .
תודה לצוות Appgate היקר !




יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.
Hello@appgate.co.il
תוצרת הארץ 3, פתח תקווה
יש לך פרויקט מאתגר בשבילנו?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע משותפים אפשריים
או לשמוע אנשים מוכשרים עם תשוקה לרעיון שלהם.